Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spolehlivost a komunikace v systémech člověk-stroj
Kovář, Tomáš ; Žurek, Martin (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Cílem této práce je analýza technické a lidské spolehlivosti v systému člověk - vozidlo. Spolehlivost celého systému je dána dílčími spolehlivostmi technických subsystémů a lidských operátorů. V analýze bezpečnosti a pohotovosti technických systémů je zapotřebí sledovat lidské působení na spolehlivost, bezpečnost a pohotovost těchto systémů, které přímo ohrožují zdraví lidí. Lidský operátor ovlivňuje bezpečnost a spolehlivost celého systému svojí činností a obsluhou zařízení. Při kvantitativním hodnocení lidské spolehlivosti se vychází z celkové pravděpodobnostní analýzy bezpečnosti. Na úrovni řidičů dochází k přímému ovládání dopravního prostředku, tudíž je spolehlivost lidského operátora zcela určující pro celkovou spolehlivost systému. Na systém člověk - vozidlo působí vnější a lidské faktory ovlivňující výkonnost. Model stromu poruch slouží vyhodnocení spolehlivosti systému MMS a poskytuje stručný, uspořádaný a přehledný popis poruch uvnitř systému.
Spolehlivost a komunikace v systémech člověk-stroj
Kovář, Tomáš ; Žurek, Martin (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Cílem této práce je analýza technické a lidské spolehlivosti v systému člověk - vozidlo. Spolehlivost celého systému je dána dílčími spolehlivostmi technických subsystémů a lidských operátorů. V analýze bezpečnosti a pohotovosti technických systémů je zapotřebí sledovat lidské působení na spolehlivost, bezpečnost a pohotovost těchto systémů, které přímo ohrožují zdraví lidí. Lidský operátor ovlivňuje bezpečnost a spolehlivost celého systému svojí činností a obsluhou zařízení. Při kvantitativním hodnocení lidské spolehlivosti se vychází z celkové pravděpodobnostní analýzy bezpečnosti. Na úrovni řidičů dochází k přímému ovládání dopravního prostředku, tudíž je spolehlivost lidského operátora zcela určující pro celkovou spolehlivost systému. Na systém člověk - vozidlo působí vnější a lidské faktory ovlivňující výkonnost. Model stromu poruch slouží vyhodnocení spolehlivosti systému MMS a poskytuje stručný, uspořádaný a přehledný popis poruch uvnitř systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.